LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Khamis, 27 Mei 2010

salam.....

aku terasa ati dgn some1.. knp la org susah sgt nak paham situasi kita kan.. knp keburukan aje yg dipandang...
aku kdg sedih sgt melalui semula ni. tp nak buat camne.. lalui la jgk..
smlm 26/05/2010 aku da daftar ssm atas nama HASLINA SINAR ENTERPRISR...
aku harap man buat bisnes ni dgn penuh keyakinan dan azam yg kuat...
ni la pergorbanan cinta dan kasih sayang aku pd keluarga aku.. kdg aku takut tp aku harus melangkah kehadapan... apa pun rezeki ditangan allah bukan ditangan manusia... insyaallah...
mlm td g makan dgn mak ayah anak2 dgn man sekali.. seronok gak.. semoga allah mengekalkan kebahagiaan ini... amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan