LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Selasa, 10 September 2013

pregnant anak ke-4



alhamdulillah...
hanya itu yang mampu mama ucapkan..
memang tak sangka..
memang tak diduga..

selama kursus 12 hari di Eagle Ranch Resort memang kesihatan mama tak stabil..
terpaksa attend kursus demi sebuah impian...
takde selera nak makan.. bau makanan pun da loya. angin 1 badan... sakit kepala.. sakit badan...
balik je dari kursus minta mak tih teman g check doc..
cerita itu ini.. doc suruh test urin..
masa tu mama ok je kan.. takde rasa apa-apa lagi..

5 minit lepas tu...

nurse panggil semula..
terpampang atas meja doc itu keputusan urin test 'double line'..
terduduk mama sekejap.. memang tak caya..
sungguh mama tak caya..

camni cerita ye..
masa puasa mama da test... negatif..
sebelum g kursus mama g scan kat klinik Melang..
doc kata rahim mama ok.. tiada masalah pun..
mama g check sebab selalu rasa macam segugut dan tak selesa badan..
bila doc da cakap macam tu hati ni ok la.. terima la yang badan ni nak manja je..


tup-tup balik kursus tgk 'double line'..
maun tak terkezuttttt...
terus col papa.. papa pun tak caya.. mungkin salah test urin..
ok mama kata.. "esok kita g scan sayang.. utk kepastian"...
masa tu da sedih.. tengok muka Humaira.. Ya ALLAH..
"Rezeki atas Rezeki sayang ".. papa pujuk mama...


petang semalam da scan.. SAH mama PREGNANT 7w...
Alhamdulillah..
tapi rahim mama tak kuat.. sebab tu mama turun darah..
'turun darah' itu mama ingat mama period tapi ada sesuatu sedang membesar dalam rahim mama...
alhamdulillah...
doc bekalkan mama ubat kuatkan rahim dan asid folid...


bermula la episod ibu hamil diriku.. sempat berehat 6 bulan je.. si comel mama Humairah tu da 8bulan.. kena la panggil 'kak adik'.. alhamdulillah.. semoga mama dan si dia kat dalam rahim mama ni sihat dan selamat sampai hari bersalin nanti.. due date 27/4/2014... masa tu Humairah da berumur 1tahun 4bulan.. ok lah kan.. hihihiiiii...



p/s :: belum ada selera makan :::


4 ulasan:

  1. Wah..Alhamdulillah dear..Tahniah..semoga selamat ye...Alhamdulillah kan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulillah... amin.. terima kasih lynn..

      Padam