LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Rabu, 3 Oktober 2012

La Tah'zan....




' Ya Allah... Hari-hari yang aku lalui semakin mencabar. Sungguh mencabar.. Acapkali ku bisikkan,
"Mampukah aku menetapkan prinsipku?"
"Mampukah aku untuk terus berdiri teguh di atas landasan Mu ini?"
"Mampukah aku??"
Untuk menjadi gagak putih dalam kalangan gagak hitam memang sesuatu yang mustahil untuk dilakukan terutama bagi hamba Allah sepertiku...Terlalu banyak kelemahan... Tetapi aku tahu, untuk menjadi hamba Allah yang solehah bukan sesuatu yang mustahil.. 


"Ujian..bukan utk menguji kekuatan jasmani tubuh kita, tetapi utk menguji kekuatan pergantungan kita dgn Allah swt."


Setiap UJIAN yang DATANG Adalah TARBIAH Dari ALLAH...

TERIMALAH Dengan SENYUMAN & Rasa LAPANG DADA...
Sesungguhnya Selepas KEPAHITAN Akan Datang KEMANISAN...
InsyaAllah..♥





p/s ::: mood tak berapa stabil.. normal ke bagi ibu mengandung?????


Tiada ulasan:

Catat Ulasan