LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Khamis, 31 Oktober 2013

saya cuba !!!!



Saya cuba, cuba untuk buat awak setiap hari
akan tersenyum..
Saya cuba, cuba kembalikan cinta ketika awak
reda selepas marah atas mungkin kelekaan dan
kesilapan saya..
Saya cuba, cuba hiburkan awak ketika awak
diam merajuk atau cemburu..


Saya cuba dan terus mencuba dari saya mula
kenal awak, menikahi awak, mendapat baby dan
membesarkan anak2 bersama awak, hinggalah
kita tua bersama kelak.


Kerana, saya bahagia setiap kali saya cuba buat
semua ini, dan bahagia bila awk sedar saya tak
pernah gagal cuba beritahu "saya cintakan awak"



Cinta itu keyakinan dari asas kepercayaan.





ct sayang abg ;-)



Tiada ulasan:

Catat Ulasan