LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Rabu, 16 Mei 2012

diuji lagi



rasa terluka ketika ni..
rasa nak menangis.. meraung.. melalak..
Ya ALLAH.. bantu saya..
saya da cuba untuk bertahan dan terus bertahan..

kenapa dia melukakan hati saya..
kenapa dia tergamak mengeluarkan kata-kata itu..
susah payah saya berusaha untuk berubah..
kini rasa...


...





...






...






...







...







tak berbaloi...














terkesima..



















saya lebih rela ditinggalkan didalam hutan
dari hidup berkumpulan sebegini








-













-
















apa lah daya hambaMu ini Ya ALLAH..


kadang sampai terfikir..




..





ambil lah nyawa saya ini...





jika





tiada





 maknanya kehidupan ini...






















dan semalam...



















di uji lagi...
kereta saya ni dilanggar lori..
da la nama belum tukar lagi dengan onwer pertama..
oh tuhan.... permudahkanlah



permudahkanlah...






sakit yang meragut jiwa kecil ni kembali terluka...







Tiada ulasan:

Catat Ulasan