LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Rabu, 21 Ogos 2013

buktikan !!!!





Ketika saya berada di bawah, bersusah payah menaikkan bisnes saya, Anda tidak berada bersama saya..ketika sy bersenget2 menghantar barang,mengambil stok,anda juga tiada bersama sy..ketika sy memerah otak n keringat utk menaikkan produk saya, anda tidak juga bersama saya
Sebab itu anda hanya nampak sy sedang menikmati kesenangan yg ada sedangkan anda tidak tahu berapa byk kesusahan yg sy lepasi utk sampai ke tahap ini...
Anda hanya bercakap..anda hanya membayangkan tetapi saya sudah menempuhi nya... Alhamdulillah. .sekurangnya sy dh buktikan yg sy bukan bercakap kosong tetapi sy berusaha kerana Allah turunkan rezeki tetapi kenalah bersama-sama usaha
In Sha Allah 
Jgn biar mulut bekerja lebih dari minda dan kaki tangan... buktikan, buktikan anda hebat setanding kata2 anda




Tiada ulasan:

Catat Ulasan