LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Sabtu, 19 November 2011

budak tu terSEKSA duduk situ !!!!!!

ko memang kurang ajarkan..
aku bagi muka sikit
ko da pandai sembur aku sesuka hati.

baik-baik sikit..
jangan sampai aku buat ko pulak terSEKSA..
mulut macam g*****g..
s**l tol..


ko yg buat hidup aku terSEKSA tau tak..
kalau bukan sebab pembohongan ko
aku tak akan jadi macam ni
s***n...


aku diam bukan bererti takut
tapi
aku masih hormat ko
sbb ko bapak pada anak-anak aku...
b****h punya org tua..



kau buat aku marah gila dengan kata-kata ko malam tadi..
walau aku bukan isteri ko lagi
tapi hormat lah aku
sebagai ibu pada anak-anak ko...

aku terkejar2 siang malam
antara tuntutan tanggungjawap seorg ibu
dan tuntutan  mencari rezeki sesuap nasi untuk anak-anak..
ko senang lenang berpeluk dengan 'ppuan' itu..
nafkah anak-anak suka hati nak bagi ke tak..
adil ke ????
kira tanggungjawap ko da terlepas macam tu ke..
sapa ajar ko ha!!!!



habis madu sepah dibuang...
kenapa lah ALLAH temukan aku dengan orang macam ko..
tak tau erti syukur dan takdir..
sory budak-budak tu anak aku sebab dalam surat beranak takde nama ko...
tu yang ko nak kan...


FULL STOP !!!!!!!!

kau tambah lagi luka dihati ini
sampai hati mu..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan