LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Isnin, 19 Disember 2011

'emo'

cinta...
jangan jadi hamba cinta..
hari ni mama melihat ajaibnya cinta
cinta banyak ketogeri..
malas la nak huraikan..
ulozzz sendiri lagi paham kan..

jangan kerna cinta..
diri dan maruah di hina dicaci sesuka hati..
tu cinta setan...

dengan mama sory...
tiada istilah berlembut dalam cinta..
mama tak akan benarkan sesiapa menghina diri ini..
kerna ni diri mama..
mama tau apa yang mama mahu..
jangan la pandang cinta macam 'bangkai'
cinta tu bernyawa..
macam kita..
cuma ia hanya getaran naluri
bukan objek  atau apa saja..

ia dapat rasa dihati...
diluahkan melalui perbuatan dan perbualan...

sayang tak bermakna cinta..
cinta tak membebankan..
cinta tak memaksa...
cinta jua bukan untuk disakiti...

ingat jangan kerna cinta kamu diperhambakan...
cinta suatu keajaiban
yang mengangkat kamu dan dia
menuju jalan yang diredaiNya
itu baru cinta sejati...



p/s :::: baru lepas memaki hamun jantan gila.. konon cinta tp sesuka hati menuturkan kata-kata nista pada pasangannya.. ada aku peduli ko askar ke.. polis ke.. menteri ke.. kawan aku tu manusia bukan bangkai bernyawa.. belajar aja tinggi tapi otak kat tumit kaki... bengong... walau aku orang kampung tetapi aku tau nilai SEBUAH CINTA....



aku pun sang pencinta 
namun aku tahu
selayak mananya untuk aku 
bercinta dan dicintai



Tiada ulasan:

Catat Ulasan