LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Selasa, 13 Disember 2011

sampai bila???

arrrggghhh bosan ye 
sampai bila nak hidup macam ni
aku tak suka





Ya ALLAH...
aku bermohon padaMu
aku meminta belas kasihanMu
aku tunduk tanda kelemahan dan kehinaanku...
bantulah aku..
bantulah aku Ya ALLAH
tak sanggup hidup terus begini
keluarkan aku dari kehinaan dunia ini
aku takut dengan balasan-balasan azab NerakaMu..
aku merintih meminta simpati Mu Ya ALLAH...
kasihanilah hambamu yang daif ini...
hanya kepadaMu tempat aku meminta
dan kepadaMu jualah tempat aku berserah...
alhamdulillah
terima kasih Ya ALLAH...


Ketika kita tidak mampu lagi untuk berbuat apa, atau tidak nampak cara apa lagi untuk keluar dari masalah dan persolaan yang menduga, jangan lupa untuk terus berDOA.
 
“Sesungguhnya ALLAH Maha Pemalu lagi Maha Pemurah, DIA malu terhadap hamba-hambaNYA apabila mengangkat kedua tangannya lalu mengembalikan keduanya dalam keadaan kosong". (Riwayat At-Tarmizi)
 
Berdoalah menyatakan harapan dan kedukaan.
Berdoalah meluahkan kesakitan perasaan, kesepian dan memohon ketenangan.
penulisan :: sisi kehidupan ::


p/s :::: kadang ujianNya datang tak disangka-sangka.. antara redha atau pasrah............


Tiada ulasan:

Catat Ulasan