LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Jumaat, 26 Ogos 2011

aku ke yang perlu beralah....

mood aku da ok hari ni.. tup tup mak col.. " tih, ko mesej kak ngah ajak kenduri. ko jangan kecewakan mak, jangan buat malu mak, jangan ko pandang angah tu miskin tak berduit... tutttttttt !!!!!!! "... mak letak telefon.. aku nangis.. aku kecewa sangat.. apa lah salah aku lagi sampai mak kata macam tu... mak suruh aku nikah aku minta untuk bertunang dulu.. aku beralah demi kasih sayang mak.. walaupun aku belum bersedia lagi.. tapi kenapa mak selalu meluahkan kekesalan hatinya terhadap diri aku.. apa lagi yang kurang, apa lagi kesalahan yang aku lakukan.. mak!!! kalau mak tahu apa yang ateh lalui selama 4 tahun ini.. ateh pasti mak tidak akan berkata begitu.. ateh pernah kehilangan cinta demi menjaga maruah dan hati perasaan mak... ateh berkorban segala-galanya demi mak.. takpelah mak.. ateh tau ateh bukan anak yang baik.. ateh gagal dalam menjalankan tanggungjawap ateh.. ateh tau ateh banyak menyusahkan mak.. tapi mak kene ingat siapa yang memulakan dulu 'permusuhan' ini.. mungkin mak boleh melupakan tapi ateh tidak.. ateh 'dibogelkan'.. ateh dimalukan.. ateh akan ingat semua itu mak.. maaf ateh belum boleh memaafkan dia.. malu ateh ni belum hilang lagi mak.. sampai hati mak cakap macam tu dengan ateh.. sampai hati mak.. ateh tau walau apa pun yang ateh buat tetap ada salah pada mata mak... tetap ada kekurangan.. kalau anak yang lain.. sampai sanggup pukul mak pun mak terima.. tetap mak sanjung.. tetap mak tatang dengan penuh kasih sayang... ada yang tidak memperdulikan mak sampai mak sakit tak datang tengok pun mak boleh maafkan.. tapi ateh???????? ye lah mak.. ateh terima kalau ini takdir ye.. biarlah airmata ni menjadi ubat untuk merawat rajuk dihati ni..


p/s : maaf entry ni agak 'emo'.. aku menulis entry ni dengan lingan air mata yang tidak berhenti mengalir.. aku kecewa sangat tapi apalah nak dibandingkan dengan kecewa hati seorang ibu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan