LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Isnin, 8 Ogos 2011

pasar ramadhan

semalam aku ajak la Papa Man pergi pasar ramadhan..
nak cari kuih badak berendam untuk mak..
nak buat sendiri aku belum pandai.. hihihi
beli la jawap ye..
mak datuk gilaaa....
mahal bagi aku yang jarang membeli diluar ni..
popia basah 1 ketul ada yg jual RM 1 ke RM 1.50
kalau hari biasa kenapa 5 ketul RM 2.00...
badak berendam tu ala 'konet' ye..
camne tu?????
iiissssyyyhhhhh....
tak mau lagi la aku ke sana..
betul la kata kak mala pasar ramadhan sekarang orang kaut untung gila-gila..
bukan nak bersedekah jariah...
tapi tak la semua mahal kan..
kita kene tanya harga baru beli
jangan main tunjuk aja.. bila nak bayar ternganga...
huhuhu...
aku da letak syarat..
kalau nak pergi pasar ramadha hanya hari AHAD saja..
hari lain tak dibenarkan.. hohohohoooo...
minta aja apa nak makan insyaallah cik siti akan uruskan..
bye semuaaaa.... :))

 lemang oh lemang

p/s : dalam dilema nak buat lemang ke tidak raya ni.. takut tak sempat.. banyak keje nak buat.. fikirrr... fikirrr n fikirrr...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan