LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Sabtu, 13 Ogos 2011

rutin harian

alhamdulillah aku masih diberi tanggungjawap untuk menjalankan amanahNya dengan nikmat kurnia yang diberikan oleh ALLAH S.W.T untuk aku yang tiada daya upaya ini.. syukur... minggu ni minggu yang agak sibuk bagi aku.. hari ini, lepas kerja aku bergegas untuk hantar mak berubat kat Beranang dan ke Pusat Rawatan Darul Syifa'.. lagi 2 minggu lebih nak raya.. aku takut mereka bercuti awal dan kemungkinan lepas 2 minggu raya baru buka semula untuk berkhidmat kepada masyarakat.. so sekarang ni aku kena cari stok ubat untuk mak sempena raya ni dan 2 minggu lepas raya.. takut mak aku kehabisan ubat pulak.. mmmm... amanah tu kawan-kawan..

hari ahad ye pulak aktiviti membaking kuih mula lagi.. hahaha... kene buat laju sikit.. banyak lagi hal lain yang belum settle.. hadoii... buat pelan-pelan insyaallah ALLAH permudahkan.. amin.. petang ahad ye pulak kami  rakan sekolah menengah dulu akan berbuka puasa bersama-sama.. macam tahun lepas.. itu semua rezeki ALLAH.. terima kasih kepada yang sponsor semoga ALLAH melimpahkan rezeki yang melimpah ruah untuk kamu dan keluarga.. amin... kerja kat ofis ni pulak sibuk je.. huhu dugaan bulan puasa.. alhamdulillah aku masih berpuasa penuh sampai ke hari ni.. syukur.. semoga hari ini lebih baik dari semalam..

 kalau da berkumpul.. haru-biru jadi ye.. huhuhu

 hai!!!! ladys....

kenangan zaman sekolah memang tak boleh dilupakan
nakal tetap sama.. hohohooo




1 ulasan:

  1. laa msukkn pic dulu..dulu gemukla ct...msukkn pic skrg..comform kurusnya....tapi ape2 pun thanks tu en iqbal....yang slaloo sponser kitaorg..murah rzeki ko qibal..amin

    BalasPadam