LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Sabtu, 6 Ogos 2011

i da start nak 'mem'baking kuih lorrr....

semangat nak 'mem'baking kuih raya da berkobar-kobar ni.. ye la tahun ni aku da ada partner yang sudi nak sama-sama 'mem'baking kuih.. huhuhu.. tq cik suhaiza cayang ko!!!! tahun-tahun sebelum hanya aku, mak dan anak-anak saja.. tapi seronok jugak.. alhamdulillah semua rezeki dariNya..

arini nak beli barang dulu untuk sue.. untuk bahagian aku semua aku da beli dengan Papa Man aritu.. esok baru start buat kuih... giliran sue ke rumah aku dulu.. minggu depan giliran aku ke rumah dia pulak.. semuanya ikot giliran kan baru adil.. rancangan kami nak buat kuih coklat chip, semprit bunga, sarang semut, kuih badam, cornflakes madu, kuih kacang, kuih goyang, kuih siput dan last kalau cukup duit nak buat almond landon... huhuhu mak ai banyak ye.. takde la.. kami buat sikit-sikit je semua kuih tu.. saja suka-suka memasak.. takde keje lain kan hari cuti tu... layan je la.. huhuhu..

ok la da nak balik ni... arini badan tak berapa kuat sebab buka dan sahur semalam tak berapa selera.. anak takde,, giliran abah diaorang.. biasa time tu la aku sibuk dengan diaorang semalam aku sorang je.. oh sedih!!!... xpe la sayang janji kamu berdua bahagia.. insyaallah..

dengan kawan-kawan dirumah Mama Puchong


Tiada ulasan:

Catat Ulasan