LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Sabtu, 27 Ogos 2011

syukur alhamdulillah....


Syukur ke Hadrat ILLAH... alhamdulillah semalam aku telah mendapat sumbangan dari Pusat Zakat Kuala Pilah sebanyak RM 300.00.. rezeki anak-anak dan mak.. terima kasih kepada semua yang terlibat dalam pemberian zakat ini.. semoga ALLAH melimpahkan rezeki yang melimpah ruah untuk kalian..

semalam jugak kak long dapat duit raya RM 100.00 dari Pak Atan ( bos aku lerr ) sebab berpuasa dengan jayanya walaupun terbabas 5 hari.. huhuhu adik dapat RM 50.00 sebab Pak Atan kata " engkau tak puasa jadi kurang sikit dari kak long "..  terima kasih Pak Atan.. tahun depan up lagi je.. insyaallah...

dikesempatan aku dan anak-anak menyucapkan :


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN
BERHATI-HATI DI JALAN RAYA !!!!!
SEMOGA RAMADHAN AKAN KEMBALI TAHUN HADAPAN
DAN KITA AKAN RAYA LAGI.. :))


p/s : aku jugak ingin umumkan yang aku akan bertunang dengan Papa  Man pada raya ke2 ni.. aku mohon jasa baik rakan-rakan sekalian mendoakan agar majlis berjalan dengan lancar dan selamat seperti yang dirancangkan.. love u uloz !!!!.. terima kasih semua.... 

♥♥  SeLaMaT bErTuNaNg AbAnG  ♥♥



Tiada ulasan:

Catat Ulasan