LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Jumaat, 6 Mei 2011

hati gelisah..

lepas blk dari umah abah isnan aritu.. hati aku ni gelisah aje.. tak tau  la knp???? betol2 stres... adakah aku belum bersedia sepenuhnya.. aku pun tak pasti.. aku takut nak bagi jawapan.. kesihatan pun tak berapa baik.. luaran aku ok dalaman aku hanya Dia yang mengetahui..

Boleh ke aku lalui kehidupan ini lagi..
mampukah aku melangkah dengan lebih jauh..
mampukah aku berdiri setegak dulu..
apa yang pasti..
aku tak mampu...
tak mampu untuk melaluinya..
tak mampu melangkah..
dan tak ada upaya untuk berdiri seperti dulu...

betol ke keputusan aku itu...
aku benci dengan kehidupan aku kini..
aku betol2 stres...
knp mesti aku?????
knp aku????

lepaskan aku dari genggaman mu...
aku masih ingin sendiri...
sendiri dan terus sendiri..
Dugaan apakah ini Ya ALLAH....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan