LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Rabu, 25 Mei 2011

mak seorang wanita yang kuat....

alhamdulillah... mak banyak menunjukkan tanda perubahan positif pada dirinya... syukur kepada Illahi.. mak da boleh bangun dari katil tanpa bantuan.. mak da boleh berjalan tanpa bantuan namun masih memerlukan pemerhatian takut mak jatuh... alhamdulillah.. setabah hati mak, aku bermohon setabah itulah hati kecil aku ini untuk terus mengharungi dugaanNya.. insyaallah... banyak yang ingin aku cerita kan namun biarla 1 demi 1... hal kesihatan mak sudah membuat hati aku senang... namun hal aku buat aku gelisah kembali...

aku da niat biar mak sembuh sepenuhnya baru la aku fikir masa depan aku dgn anak-anak pulak.. sekarang masa aku memang diperlukan hanya untuk memenuhi jadual pemeriksaan mak di hospital dan jadual terapi mak setiap minggu.. alhamdulillah.. bos memahami masalah aku.. dia membenarkan aku hantar mak g hospital.. bila da selesai baru aku masuk ofis tapi dengan syarat tidak dibenarkan bercuti... TQ BOS.....

Sesungguhnya Dia lebih Mengetahui... Alhamdulillah....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan