LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Rabu, 18 Mei 2011

tanpa kata hanya hati berbicara

Terima kasih Ya ALLAH... aku hambaMu yang terpilih untuk menjalankan amanah menjaga kedua ibubapaku... namun Ya ALLAh, hati hambaMu yang hina ni selalu bergelora... DugaanMu sungguh hebat.. mampukah aku bertahan Ya ALLAH.. kenapa aku YA ALLAH...  berikan aku kekuatan , ketenang, rezeki yang luas Ya Tuhanku...

air mata sudah tiada untuk ditangiskan... hati sudah kering untuk menjeruk rasa... langkah sudah mati untuk melangkah.. Subhanaallah... nikah balasan dosa-dosa silamku.. saat ni aku rasa lemah sangat.. namun aku kuatkan hati dihadapan mereka.. hanya aku kah zuriat mereka.. hanya aku sahaja kah yang mempunyai darah mereka yang sedang mengalir didalam tubuhku ini... kemana 'mereka' ketika aku memerlukan bantuan kini.. bukan aku mengeluh namun keadaan aku sendiri terumbang ambing... kalau 'mereka' tahu apa yang aku lalui, apa yang aku hadapi, apa yang aku langkahi... pastu 'mereka' tidak menganiaya aku sebegini...

apa salah aku.. apa lah kesalahan yang besar aku lakukan sehingga 'mereka' menzalimi aku sebegini.. YA ALLAH!!!!!!.... tak sanggup rasanya hendak meneruskan kehidupan di dunia yang penuh kezaliman ini... aku kah hamba yang terpilih atau aku sedang menerima balasan dosa2 silam aku?????.... astagfirullah hal a'zim...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan