LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Sabtu, 28 Mei 2011

minggu yang cibuk...

arini aku nak service my laling ku ini... dan 75ribu lebih km dia.. huhuhu jauh sudah aku berjalan bersamanya walaupun usia kete ni baru 1 tahun setengah.. service kali ni kene tukar tayar sebab tayar da botak.. hahahahaa.. nasib bukan aku yang bayar.. kalau tak menjawap.. huhuhu.. ni kete company tapi aku yang pegang kete ni.. rezeki anak2 alhamdulillah.. sebab keje aku merata, kadang aku perlu ke site, perlu jumpa orang kadang uruskan pembaharuan sijil di Putrajaya.. aku suka dengan keje aku ni.. semua dari dari ALLAH S.W.T alhamdulillah... kereta ni la jiwa aku.. hanya dia yang memahami hati aku bila aku memandu.. jiwa tenang dan lapang.. hihihihi...




minggu cuti sekolah pun da bermula, mula la orang kenduri bergolek sana sini.. aku happy sebab aku boleh berangan kan kan kan... nasib badan la labu!!!  apa2 pun aku mendoakan semua 'pelantin baru' ni kekal dan berbahagia hingga akhir usia kalian.. gaduh2 kecil ke  besar ke.. tu adat dalam berumahtangga.. jangan jadi aku.. gaduh je terus bercerai... ha ambik ko... sampai sekang tak laku.. hihihiii.. hidup sorang pun happy juga cume takde la kene peluk malam2.. sejuk2 aku selimut la tebal-tebal.. panas jugak kan.. *__^









minggu ni aku keseorangan tanpa anak-anak.. mereka bercuti di rumah abah mereka.. bila nak hantar pun belum pasti.. semalam masa hantar mereka aku pesan.." kak long dengan adik jangan nakal tau.. da besar malu dengan orang.. nanti jangan lupa col mama".. "ok mama.. adik mak cium..".. biasa la tu la gelagat adik yang manja.. pastu kak long pulak salam dan cium aku.. orang sekeliling pandang je.. apa yang kita lihat tak sama dengan apa yang kita rasa.. so terpulang la apa yang terlintas di hati kecil mereka.. aku pun da tak kisah.. janji anak-anak aku happy walaupun ibu dan abah mereka da tak duduk sebumbung.. yang penting kasih sayang kami terhadap mereka masih seperti dahulu.. ada aku kisah!!!!... :))





dan minggu ni juga nak cari tukang urut untuk mak.. aritu da ada orang datang pastu orang tu tak datang dah.. aku pun kompius.. tak pe la cari la orang lain.. malas da nak tanya.. yang penting mak sihat.. dan mak pun da boleh berjalan dan buat keje sikit-sikit.. aturan yang Engkau buat adalah yang terbaik untuk ku YA ALLAH.. alhamdulillah.. muka mak pun da ada seri nampak nya.. senyum aje.. aku pun da senang ati.. alhamdulillah.. hanya itu yang mampu aku ucapkan.. tabahnya hati seorang ibu...




jom layan gambar cik siti pulak.. hihihihii..




melihat laut hatiku tenang


Tiada ulasan:

Catat Ulasan