LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Isnin, 9 Mei 2011

siakap stim...

assalammualaikum....
selamat pagi kawan-kawan.. da tengok enrty ini , wah!!! mood masih segar-budar lagi ni sayang.. terasa aku di sana.. sebab warna temanya adalah warna impian aku nanti.. hahahaha.. berangan tak boleh blah... hihihi..

semalam kan orang sambut hari ibu.. maaf aku tak sambut hari ibu sebab bagi aku hari-hari adalah hari untuk mak aku.. kita yang mencorakkan mak kita bahagia atau tidak..  kita harus mendoakan ibubapa kita setiap hari setiap masa.. insyaallah..  tapi biasa la weekend aku akan masak yang lain sikit utk family aku.. so semalam tercipta la idea 'siakap masak stim'.. ini first time aku nak cube.. so dengab 'fil' ye aku g ke pasar utk mencari bahan2..

ni la hasil ye.. khas utk family yang tersayang.. minggu depan Papa man cabar aku buat 'kari kapala ikang'.. huhuhu.. tengok mood la cayang.. ;p apa2 hal ikan masak stim da tinggal tulang malam td.. hihihi.. layan pic je la... :))




sape paling comellll?????


Tiada ulasan:

Catat Ulasan