LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Sabtu, 21 Mei 2011

saya da boleh senyum.... :))

alhamdulillah...
hihihihi... mood kita da ok.. da boleh senyum dengan Papa man..
entah la seminggu ni rasa cam nak meletus je gunung berapi aku ni...
kesian dia..
oooppppssss maaf abg..
harap di maafkan..
mungkin aku terlalu penat kot n 'bendera merah' nak berkibar lg..
ahaksss...
semua yang aku lalui ini, aku redha dan belajar mengikhlaskan diri..
aku tahu ALLAH nak bagi yang terbaik dalam hidupku ini...
insyaallah...
minggu ni anak tiada lg
aku saja hantar kat umah bapak diaorng..
aku nak uruskan mak dan nak rehatkan bdan sementara mereka berpergian..
:))
nak tgk cite NUR KASIH lorrr...
tapi susah nak tinggalkan mak sekang ni..
camne cer cite cer cite...
ada rezeki ada la...
yang penting mak 'tip top'...
ha!!!!
lupa plk nak syer dgn kawan2...
ada la some1 ni syor kan aku bw mak berubat kat 'Pusat Perubatan Nur Syifa'...
tengah fikir nak pergi ke x???
sebab mood nak jalan jauh2 skng ni takdo..
kasihan mak tak selesa duk dlm kete lama2..
tp tengok la nanti..
ada ke sapa2 pernah ke sana???
nanti tlg syer dgn saya ye.. ;p

tangan ini lah yang mematangkan aku dalam kehidupan
tangan ini juga yang mendewasakan aku dalam berfikir
tangan ini juga memberi aku semangat ketika aku jatuh tersungkur suatu ketika dulu..
Terima Kasih mak..
Jasa mu hanya ALLAH yang mampu membalasnya
insyaallah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan