LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Jumaat, 15 April 2011

Kini Tinggal kenangan

a
mamam banyak-banyak..
jiwa pun tenang..
ahakksss 


*Pernah ada rasa cinta
antara kita kini tinggal kenangan
inginku lupakan
semua tentang dirimu
namun tak lagi kan 
seperti diri mu oh bintangku..

 Jauh kau pergi meninggalkan diriku
disini aku merindukan dirimu... oh
kini ku cube
mencari pengganti mu
namun tak seperti 
diri oh kekasih....

ulang * 

Pernah ada rasa cinta
kini tinggal kenangan...
:(

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

tadi dalam perjalan hantar anak ke sekolah, sinar fm dendangkan lagu ni.. pperrghh teringat abis kat ex husband dan ex boyfend aku dulu.. sedih ooooo... sampai kat ofis terus buat entry ni.. 

Macam-macam kenangan antara aku dengan mereka berdua.. Korang jangan la fikir aku ni 'playgirl' pulak.. cuma mungkin jodoh kami jodoh yang sementara.. dan mungkin ALLAH nak bagi aku 'suami' yang terbaik kot lepas ni.. so aku terima la, walau hakikatnya hati aku menderita selama 3 tahun ni.. suami yang aku anggap pelengkap hidup aku rupakan 'jodoh sementara' dan pakwe aku tu pulak mungkin ALLAH nak uji setakat mana ketabahan kami untuk mempertahankan hubungan kami walau pada hakikatnya keluarga dia tak merestui hubungan kami.. dan aku ambil langkah mengundurkan diri sebab aku tak mahu dikatakan 'perosak' dalam hubungan dia dan keluarga dia.. 

walaupun ( banyak pulak walaupun ye kan.. hihihi ) jauh disudut hati aku ni, aku masih tak dapat lupakan mereka.. dan aku senantiasa berdoa. semoga mereka bahagia dengan kehidupan mereka sekarang. dan aku pun bahagia dengan kehidupan aku sekarang ni..

 kumbang & bunga 
sukar nak dipisahkan
;p



Tiada ulasan:

Catat Ulasan