LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Sabtu, 9 April 2011

klu lah boleh...


hihihi.. tu la dulu mak suruh belajar sibuk cintan-cintun... padan muka sekang da menyesal.. aku bukan apa cume keadaan diri aku sekang tak mengizinkan aku untuk terlalu aktif.. aku cepat penat dan sakit-sakit badan.. opsss!!! jangan fikir bukan-bukan tau.. akak masih ibu tunggal lagi.. hihihi.. maksud aku, dengan keje sekang, keadaan family aku, status aku ni.. ekonomi lagi.. betol-betol buat aku lemah.. menyesal tak belajar betol-betol.. namun aku bersyukur dengan rezeki sekang.. alhamdulillah..


Mama penat sangat sayang... malam tadi mama buat kuih untuk berday kak long malam ini.. betol-betol mama penat.. kenapa dengan diri mama sekang ni.. mama nak nangis da takde air mata sayang.. sepatutnya saat macam ni kita dilindingi oleh seorang 'suami' atau 'ayah' kan sayang... semua mama kene buat seorang.. mama tak kuat sayang.. dalam hati luka makin dalam... makin berbisa di hati mama.. mama lemah sayang.. mama rindu kan 'seseorang'.. tempat mama bermanja, berlindung dan bergurau senda serta berduka.. maafkan mama sebab mama selalu 'begini'.. mama malu dengan anak-anak mama.. mama yang buat kalian kehilangan kasih seorang bapa.. mama tak sampai hati bila tengok anak-anak mama bermanja dengan Papa Man.. mama sedih.. maafkan mama sayang.. Kalau lah boleh mama undurkan masa.. mama nak hadiahkan kebahagiaan untuk anak-anak mama buat selama-lamanya..  itu hanya mimpi mama sayang.. :( hanya mimpi...



 @iR m@t@ pEnEm@n sEtI@kU...

1 ulasan: