LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Isnin, 11 April 2011

Majlis Sambutan Ulang Tahun Kelahiran Puteri Sulungku AYU WANDIRA BINTI SAID yang ke 7 tahun... ^__^




Kek khas untuk kak long
~~ mula menjinakkan diri dlm dunia masakan kek~~

Ucapan terima kasih dari tuan rumah

Papa Man sudi menemani kak long
memotong kek

Semoga kak long menjadi anak yang solehah,
orang yang berguna pada bangsa dan negara
serta hambaNya yang beriman
insyaallah













antara rakan kak long n adik

Fatimah domok

ni mainan anak-anak
ke mainan mak bapak eh..
dengan wan eh join ni..
hihihi

Entah apa la yang digosipkan tu!!

muka penat.. :p
Bawa anak-anak n mak g jalan-jalan umah saudara kat sekitar Gombak

tak sah kalau tak ke taman

antara aktiviti kegemaran
orang yang aku
SaYaNg

comel buah hati mama ni

KAMI

My heart

Nakal

Mak Su ~~ Mak Ngah ~~ Mak

Alhamdulillah.. semua yang aku hajatkan semua sudah ALLAH makbulkan, melihat para saudara, sahabat dan jiran tetangga hadir meraikan Ulang Tahun Kelahiran Puteri sulungkan yang meniti usia ke 7 tahun.. aku masih diberi rezeki melihat kegembiraan cahaya hati ku.. sama2 berkongsi kegembiraan dengan orang tersayang.. tak lupa aku ucapkan ribuan terima kasih kepada Cik Suhaiza  atau mak tih kerna sudi meluangkan masa memasak rendang daging khas untuk majlis malam itu.. tak dapat aku nak luahkan dengan kata-kata.. hanya ALLAH yang mampu membalas jasamu Sahabatku.. insyallah... 

tentang kek itu.. hahaha.. kek tu adalah kek yang ke 2 aku cube buat.. yg kali pertama tak jadiiii... :(  memang aku akui aku hampir tewas tapi aku kuatkan semangat, buat kali 2 dan alhamdulillah menjadi... tapi tak la secantik dan selazat kek di kedai ^__^ ... 

SEMOGA KAK LONG MENJADI ANAK, WANITA YANG SOLEHAH, ORANG YANG BERGUNA PADA BANGSA DAN NEGARA SERTA MENJADI HAMBANYA YANG BERIMAN..
INSYAALLAH

belajar untuk menerima..
belajar melupakan kudis itu...
belajar la walaupun aku harus 
bertatih kembali
kalau itu yang mampu
membuatkan hatiku
berbunga kembali..
















Tiada ulasan:

Catat Ulasan