LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Rabu, 27 April 2011

silih berganti hari demi hari...

minggu ni aku 'emo' la.. terlalu 'emo'.. mgkn sbb 'cuti' ni kot..
mood pun tak ok.. jangan ada salah mula la aku 'naik hantu'..
cam2 aku nak tya pada kawan-kawan tapi niar la aku tutup rapi 'rahsia hati' ini..
biar lah aku simpan segala 'sakit di hati'..
risau pun ada ni.. :(
da sebulan ex aku tak msj tak col..
sakit ke dia.. sihat ke dia..
entah la.. x salah kan aku nak ambil tau hal dia..
sekadar bertanya khabar.. aritu aku col tak dapat..
mungkin ada dia kerja kat tempat takde line kot...


dalam keadaan minggu 'cuti' ni..
ingat masa dulu.. dia selalu tolong picit-picitkan badan yang lesu ni.. ^__^
sekarang semua kene tanggung sendiri..
semua kene lalui sendiri..
semua aku buat sendiri..
sedih jugak bila dikenang...
sendiri dan terus sendiri..

dulu kan masa aku tengah 'frust' giler lepas berpisah dgn 'dia'..
aku kata aku boleh hidup tanpa lelaki..
tapi bila da masuk tahun ke 3 ni hidup solo..
hati dan perasaan mula tertanya2..
bila aku nak berdua kembali..
nak tambah anak..

 comel kan..:-)

tapi aku tak la terdesak sangat..
tak la 'gersang' sangat.. hihihi
cuma aku da bosan disakiti orang sekeliling..
aku rindu nak menangis dibahunya..'
aku rindu bila dia mengesat airmataku yang mengalir..
aku rindu saat dia mengenggam erat tangan ku ketika tido
aku rindu seorang lelaki
bernama 'SUAMI'..
tempat aku berlindung dan bermanja..
tempat aku meluahkan segala kekusutan kehidupan ini..
tempat seorang isteri adalah di sisi suami...


kan aku da kata aku 'emo' minggu ni..
da tersasul jauh pulak cerita aku arini ni.. hihihi
oooopppsssss terlebih sudahh..

Biarkan silih berganti hari demi hari..
namun hati ni..











" Jangan pernah menyesali atas apa yg terjadi walau seberapa pahit sekalipun karena 
sebenarnya Allah sedang mendidik kita melalui hal yg di alami tersebut. 
Melatih kita membersihkan hati dan jiwa"..


2 ulasan:

  1. haaa cepatla suruh papa man masuk meminang..sekurangnya2 ada tempat mengadu...

    BalasPadam
  2. mmmmm... no komen la cyg.. papa man so bz skrg.. mcm2 masalah.. malas nak kacau dia.. hihihi

    BalasPadam