LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Jumaat, 22 April 2011

Ya ALLAH.. bantu aku!!!!

mimpi tu datang lagi malam tadi.. sungguh aku tak mahu ia menganggu hari-hari indah ku... mimpi yang mendebarkan aku sehingga hari siang ye.. menghantui jiwa berhari-hari lamanya.. Oh tuhan, apakah yang Engkau ingin tunjukkan pada hambaMu yang daif ini.. sungguh Ya ALLAH!!! aku tak kuat untuk melaluinya..

Apa salah aku sehingga 'kau' begitu membenci diri ini.. apa dosa aku sehingga sanggup 'kau' berkata begitu padaku.. insan yang aku sayang dan insan yang aku harap menjadi teman ku ketika suka dan duka kini betul-betul memutuskan tali silatulrahim yang dibina dari cinta suci oleh  kedua ibubapa kita.. xpe la kalau itu yang 'kau'  mahu kan.. ikot la jalan yang 'kau' pilih.. tapi jangan kau ganggu hidupku dengan 'mimpi' pertelingkahan 'kau' laki bini.. jangan 'kau' libatkan aku dengan apa-apa agenda dalam hidup 'kau'..

aku tak mahu mendengar apa-apa lagi tentang diri 'kau' sekeluarga... cukup sudah kau 'aib'kan aku dulu.. sehingga aku kehilangan cinta aku.. sehingga airmata ni mengalir deras bak air sungai yang mengalir.. hancurnya hati ini hanya ALLAH yang mengetahui.. terlalu luka dengan tindakan mu.. jangan 'kau' butakan hatimu kerna seorang suami yang @#$$%^&*(... sehingga sanggup kau memukul ibu yang melahirkan 'kau' ke dunia ini.. ibu yang memberi susu.. ibu yang berjaga malam untuk menjaga mu.. ibu yang memerah keringat untuk memberimu makan, pakai dan pelajaran.. sungguh kau buta hati dan akal.. tak mengapa 'kau' memilih jalan itu.. pergi lah..

'kau' lupa ucapkan terima kasih.. 'kau' lupa ucapkan alhamdulillah..  kau lupa untuk mengucapkan ucapan itu ketika penat lelah mak menjaga anak-anak mu dulu.. sudah lah tak mahu aku bercerita lebih panjang kerna ia menambah luka dihati ini.. jangan 'kau' ganggu hidup aku dengan mimpi-mimpi itu.. maaf aku kata kan "aku tak dapat maafkan kau sampai la aku menutup mata ini buat selama-lamanya".. " dia tu jahat dari anak dara sampai la jadi janda ".. subhanallah.. aku akan ingat ayat ini sampai mati...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan