LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Jumaat, 24 Jun 2011

adik aisyah demam

" mama adik demam la mama".. tu kata-kata adik 2 hari lepas... aku rasa dahinya, 'angka' badan dia.. aku bagi scott lebih sikit sukatan.. selsema dan batuk pun menjelma dan malam tadi akhirnya panas sungguh badan adik.. aku basahkan kain lap badan dia.. tido tak lena sampai la ke pagi..sempat sms abah dia dan Papa Man kata anak demam.. hnya Papa Man yang balas sms aku..

tengok la kalau tak reda lagi panas dia, petang ni aku bawa la ke klinik.. sejak adik aku 'serah' kan kepada sue tahun lepas.. adik da jarang deman.. kalau tak seminggu sekali mesti deman.. mak kata 'bagi' la kat sapa-sapa budak ni.. aku terus terpikir nak 'bagi' kat sue aja.. 'bagi' tu maksudnya anak aku itu aku cari  ibu tumpangan atau bapa tumpangan untuk jadi ibu atau bapa baru dia.. kalau serasi anak itu akan sihat dan gebu.. hihihiii.. kalau anak kuat menangis ke terlalu nakal ke.. boleh gak buat macam tu.. insyaallah anak akan jadi baik dan sihat..

tengah-tengah buat entry ni Papa Man col.. dia kata adik col, adik mengadu yang dia demam.. bila papa nak datang.. adik rindu papa.. Ya ALLAH.. anak kecil ni, rindukan papa dia rupanya.. maafkan mama sayang.. menitis air mata aku... Papa Man janji lepas keje nanti dia datang.. tapi tak pasti pukul berapa.. adik tunggu je la nanti ye sayang.. mama pun tak tahu nak cakap apa.. semoga allah mempermudahkan segala urusan mama dan Papa man ye sayang... amin


mungkin anak-anak rindu suasana begini...
insyaallah sayang...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan