LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Sabtu, 25 Jun 2011

al-kisahnya


selamat hari sabtu kawan-kawan.. ada yang cuti dan ada yang masih bekerja kan.. adat la tu.. hihihii.. sebabnya aku pun kene keje arini sampai petang.. alolololooo.. cedih la bos takde dia pergi pertandingan mancing kat tasik Kenyir anjuran TV3 dan Berita Harian tu.. semoga berjaya bos... insyaallah... awal pagi aku da bangun sebab nak buat nasi lemak untuk anak-anak aku.. yang si kak long sibuk nak ke rumah abah ye.. dan si adik masih demam tu yang buat nasi lemak pujuk hati anak.. bab nasi lemak ni, anak-anak aku memang suka sangat dengan menu itu... jadi aku buatkan la demi anak-anak kan..

kan semalam Papa Man janji nak datang tenguk adik aisyah.. pukul berapa dia sampai.. pukul 9... aku paham dia sibuk dengan kerjanya.. kasihan da la penat bekerja kene layan kerenah aisyah pulak.. sampai je Papa Man adik terus peluk Papa dia.. siap nangis lagi.. "adik rindu papa".. tu ayat yang pertama keluar dari mulut adik.. Ya ALLAH tersentuh hati kecil aku ni... Man pandang je muka aku.. perasaan bersalah bersarang di hati aku.. maafkan mama sayang.. dari papa man sampai sehingga la papa man tido kan aisyah.. aisyah asyik berkepit je dengan man.. duduk atas riba man.. apakah yang tersirat dihati kecil anak ni.. aku pun tak pasti..

adik aisyah memang anak yang manja.. lebih-lebih lagi pada abah, papa man dan atoknya... kadang puas jugak aku ajar jangan manja sangat.. tapi budakkan dia nak perhatian lebih.. tu la dia anak mama... aisyah aisyah...

 ni la muka merajuk adik aisyah..
camne la nak ada adik lagi ni.. kalau asyik nak merajuk je.. hahaha


 cute ke????
mesti la anak mama kan... 


 suka tenguk pic ni... aksi spontan


tidur lah wahai anak!!!






Tiada ulasan:

Catat Ulasan