LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Rabu, 22 Jun 2011

terima kasih cinta

cinta kepada ALLAH S.W.T..
cinta kepada Rasul.. Nabi Muhammad S.A.W
cinta kepada diri sendiri.. Puan Siti Azlina Binti Nordin
cinta kepada anak-anak aku.. Ayu Wandira Binti Said dan Nurul Aisyah Binti Said
cinta kepada orang tua ku.. Sapiah Binti Wahab dan Nordin Bin Barhim
cinta kepada bakal teman hidupku.. En Hasliman Bin Hasan
cinta kepada ex suamiku.. En Said Bin Abdullah
cinta kepada ex mertua aku...
cinta kepada sahabatku, Cik Suhaiza Mohd Jani
cinta kepada majikan aku.. Pemborong Aizan dan Normala Othman Enterprise
cinta kepada kawan-kawanku
cinta kepada kaum keluargaku..
dan akhirnya
cinta kepada bangsa dan negara...
al-fatihah untuk semua..
kerna al-fatihah adalah makanan rohani utk menyuci hati..
selalu lah sedekahkan al-fatihah untuk diri sendiri..

al-fatihah.....



alhamdulillah itu la cinta hati aku.. kerna cinta aku masih ada disini.. masih menghirup udara segar di bumi ALLAH ini.. mengutip sisa-sisa keinsafan di atas kelalaian aku sebagai hambaNya.. Terima kasih cinta...


Seseorang manusia harus cukup rendah hati untuk mengakui kesilapannya, cukup bijak untuk mengambil manfaat daripada kegagalannya dan cukup berani untuk membetulkan kesilapannya.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan