LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Jumaat, 3 Jun 2011

anak mama da pulang .. :))

malam tadi tido lena sampai pagi ye la.. tido ber'jimpit' dengan my girls bucuk mama ni.. alhamdulillah petang semalam mereka col suruh ambil kat taman tempat biasa.. so aku dari ofis terus ambil my girls.. tau tak, apa anak-anak aku tanya bila jumpa aku semalam... hahahahaaa.. bukan dia tanya tentang aku.. tapi diaorang tanya " mama, papa (man)  mana????"... kesian anak mama.. pastu baru la cakap kak long dan adik rindu dengan aku.. sayang aku.. terharu kawan..

berceloteh dari dalam kete sampai kat rumah.. macam-macam mereka cerita.. nampak happy sangat anak-anak aku tu.. alhamdulillah.. aku pun tengok ex aku da berubah sikit.. tak la jumpa asyik nak bertekak je.. da boleh la gelak-gelak.. tu la sape suruh 'usik' aku kan da 'kene'.. sebelum ni ada peristiwa berlaku antara kami.. dia ambil anak tak bagi tau aku.. apa lagi aku col la tanya.. boleh ke dia tengking aku.. apa lagi aku terus 'melalak'.. tengking dia balik.. aku cakap " pulangkan anak semula kalau tak saya report polis, orang tua tak sedar diri!!!!.... ambik ko sebijik.. aku menangis sampai malam.. aku col anak sambil nangis2.. anak pun suara sedih je.. sejak tu kalau jumpa ex aku da ok tak la 'tegang' lagi.. huuhuhuhuhuuu... walau aku 'JANDA' dia namun aku masih ada perasaan.. kene ingat tu...

berbalik cerita anak-anak aku tadi.. ha, bukan main manja, asyik ber'tenggek' je dengan aku.. sampai la masa nak tido.. tu la kan penangan 'rindu'dan 'kasih sayang' anak dengan ibu.. tanpa suami pun aku bahagia.. ( dalam ati sape tau kan, hihihihi ) nanti2 la cerita bab tu.. bila anak da balik ni jadual aku pun.. lalalalalaaa la jawap ye.. masak dulu sebelum g kerja.. mak tak sihat lagi so paham2 la kan.. :))

 aktiviti setiap malam....

'kenakalan' mereka...

2 ulasan:

  1. Alhamdulillah dah balik kakak & adik tu, lega la hati ct kan? betul bila anak2 jauh dari kita mesti semua buat tak kena kan>? tak pe ct...ct en abg ada hehehhe....bukan nak kata bila becerai ini bapak sibuk nak ambik anak konon2nya la..sebenarnya saja nak sakitkan hati. tapi skg dah bebaik ok la tu, boleh jadi kawan demi anak2. Lau ila pun nak wat cam tu...

    BalasPadam
  2. mula2 memang bengang ila.. tp tgk dia lembut je ok so ct pun ok la.. kita ni perempuan kasihan dgn anak2 je tak mau rasa mereka terpinggir namun kuasa kat tangan ALLAh kan ila.. alhamdulillah.. semua dah kembali normal...

    BalasPadam