LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Isnin, 13 Jun 2011

Aku terima kalau ini la suratanNya...

Rasa sunyi je hujung minggu tanpa Papa Man... biasa hujung minggu macam-macam aktiviti aku, Papa Man dan anak-anak akan lakukan.. aku akan lalui semua ni tak tahu la sampai bila.. sedih la... tapi ni la suratanNya.. aku terima je la.. rinddduuu kamu!!!!!....

semalam aku bawa mak berubat kat Pusat Perubatan Darul Syifa' , alhamdulillah mak ok kata Ustaz tu.. cuma kene cari daun tetulang dan bertungku pada anggota badan yang lemah.. insyaallah aku akan usahakan untuk mak.. anak-anak happy sebab ari sabtu shopping dengan abah mereka.. beli baju dan kelengkapan sekolah.. aku ikot je.. malas nak banyak bunyi..

aku harap ada ketenangan di sebalik suratanNya ini.. amin..





2 ulasan:

  1. MANA PI PAPA MAN NYA? .... ct dh putus gan dia ke?

    BalasPadam
  2. tak putus pun ila tapi kene pisah sekejap.. En papa man je kat Rembau dia duduk sana 3 bulan.. :))

    BalasPadam