LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Rabu, 1 Jun 2011

cukup !!!!!!!

sampai bila aku terus berharap pada sesuatu yang sememang ye aku tidak akan dapat... benda yang mustahil aku akan dapat.. ohhhh benciiiiiii!!!!! aku yang bodoh atau dia yang @#$%^&*... kadang aku ingin pergi jauh dari semua ini namun mampu kah aku??? semua ini cukup membebankan hati dan jiwa aku.. YA ALLAH... ampunkan dosa-dosaku.. aku hambaMu yang hina lagi daif.. aku benciiiiii..... cukup la...




suka-duka silih berganti... sampai bila aku nak terkapai-kapai sebegini.. aku juga ingin bahagia.. apakah upaya diriku ini wanita.. apa yang tinggal hanya kedukaan... hanya menjadi perhiasan dunia.. namun aku juga ingin menjadi 'bidadari' syurga.. buat insan bernama lelaki yang solehah...










Carilah Hatimu Sewaktu Membaca Al-Quran, Jika Kau Tidak Temui, Carilah Hatimu Ketika Mengerjakan Solat, Jika Kau Tidak Temui, Carilah Hatimu Ketika Duduk Tafakur Mengingati Mati, Jika Kau Tidak Temui Juga, Berdoalah Kepada Allah, Pinta Hati Yang Baru... 
- (Imam Al-Ghazali) -




Tiada ulasan:

Catat Ulasan