LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Selasa, 14 Jun 2011

emo.....

entah kenapa malas rasa nak mengup date blog kecintaan aku ni.. macam-macam perasaan dalam jiwa aku bercampur-baur... mmmmm.... arini aku akan dapat semula kunci rumah aku sebab penyewa da nak keluar so rumah tu akan kosong.. niat hati tak mau sewa lagi dah.. aku rindu rumah tu.. ingat nak masuk barang sesekali aku nak lepak dengan anak-anak kat sana hujung minggu.. banyak kenangan aku dalam rumah tu.. terlalu banyak..

mak.... keadaanya makin 'teruk' sebab?????.... mak asyik nangis je.. so hati aku pun turut menangis.. aku tanya mak diam.. pastu nangis lagi.. malam tadi suruh makan ubat mak tak nak.. terus masuk tido.. asyik menung je.. aku tau aku bukan la anak yang baik untuk memberi sepenuh perhatian pada mak namun aku da cuba sehabis daya aku untuk menceriakan hidup mak.. tapi mak masih macam tu.. aku tak tahu apa yang tersirat di hati kecilnya.. ada 1 aritu mak sebut nama along.. pastu mak terus menangis.. mak suruh aku cari abang aku yang sulung sebab dia da lama tak jenguk mak.. mungkin mak rindu dengan along ke.. aku pun tak pasti.. tentang duit untuk berubat mak jangan la risau.. insyaallah rezeki ALLAH tu luas... maaf kan ateh mak.. jangan la dera diri mak hanya kerna anak-anak..

entah la.. sekarang ni jiwa aku memang serabut.. terlalu serabut. dengan keje ofis yang berlambak.. nasib minggu ni takde terapi untuk mak.. dapat la aku siapkan keje kat ofis ni.. memang tak terlintas di fikiran aku keadaan aku akan jadi begini selepas hidup sorang.. aku ingat aku bahagia dan aman.. tapi ni la ketentuanNya.. Ujian tak akan putus untuk hambaNya yang Dia sayang.. aku harap aku kuat untuk hari ini, esok dan selamanya.. aku tak sempurna namun berusahan untuk menjadi sempurna.. insyaallah.. miss him!!!... :((



Tiada ulasan:

Catat Ulasan