LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Rabu, 15 Jun 2011

BaLaDa RiNdU


terlalu jauh sudah aku berjalan..
melangkahkan kaki mengikut gerak naluri hati
walau jauh mana pun aku berlari
namun yang pasti aku masih begini....
rahsia hati..
kadang aku rasa goyah
kadang aku rasa hebat
kadang aku rasa cukup sempurna 
kadang terlalu menderita...
itu lah fitrah khlifahNya
ku taman jauh di dasar perut bumi
ku simpul rapi kemas ikatannya
ku layangkan ia mengikut angin yang bertiup kencang
tapi mengapakah ia masih bersarang jauh di lubuk hati yang beku
sungguh aku rindu
ibarat 'BaLaDa RiNdU'....
sering datang bertamu
menyentuh minda dan sanubari insan kedil seperti aku
sampai bila aku tidak pasti
yang pasti aku hanya menanti hari, waktu dan ketikanya...
jiwa dihimpit kekesalan
fikiran disambar panahan kata-kata insan yang tak punya mata
badan binasa kerna luka yang tiada nyata
hati keras tiada berkata
hanya coretan 'BaLaDa RiNdU'
pengubat segala derita...
dan DIA tempat aku berserah dan menyerah...
Terima Kasih ALLAH....
CINTA yang SUCI LAGI ABADI




bait bait lirik 'Jauh Kau Pergi'

Pernah ada rasa cinta
antara kita
kini hanya tinggal kenangan...
ingin ku lupakan semua tentang dirimu
namun tak lagi kan
seperti dirimu
oh bintangku....

Jauh kau pergi meninggalkan diriku
disini aku merindukan dirimu
kini ku cuba cari pengantimu
namun tak lagi seperti dirimu
oh kekasih....

Pernah ada rasa cinta
antara kita kini
tinggal kenangan......



Tiada ulasan:

Catat Ulasan