LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Jumaat, 1 Julai 2011

biasa biasa je..

"perpisahan ini bukan la penamat bagi hubungan kita tetapi ia adalah suatu permulaan baru untuk perhubungan ini" 



selamat pagi semua.. rindu dengan kamu semua.. love uloz.. hihihii.. minggu lepas dan minggu ni betol-betol bz keja kat ofis ni berlambak-lambak..  usik sana tak siap usik ni lagi la tak siap.. hadoiiiii... kipala i sudah pening lorrr!!!!... bos tak cayang i ke?? huhuhuu.. sebab cayang la bos i bagi keje kalau tak, tak akan nak makan gaji buta je kan.. alhamdulillah.. terima kasih Ya ALLAH atas semua nikmat rezekimu... 

kehidupan aku dan anak-anak biasa biasa je.. meniti hari-hari dengan penuh kerinduan pada insan yang teristimewa.. istimewa ke?? insyaallah ALLAH akan permudahkan segala urusan kami.. amin... semalam anak tak ke sekolah.. aku penat gilar hari rabu kan n9 cuti so aku melepakkan diri di rumah pak tam di Puchong.. gerak balik sampai rumah kol 12 malam.. ha ambik ko sebiji.. gatal sangat nak berjalan.. tapi syoookkk abissss.. wallah!!.. tido terbabas sampai kol 7.00.. jawap ye anak-anak mama cuti lagi.. maaf ye cayang.. tapi aku jarang nak bagi anak cuti kalau takde sebab yang penting... ok aku serius ni.. :)) hihihi..

Ya ALLAH....
Aku hambaMu yang lemah serta tiada daya upaya.. kepadaMu lah aku meminta dan aku berserah.. Engkau permudahkan la segala urusan kami, perluaskan segala rezeki kami, berilah kesihatan yang baik buat diri kami, panjangkan jodoh kami Ya ALLAH, jadikan kami, hambaMu yang bertaqwa dan hambaMu yang beriman.. dan satukanlah hati-hati kami supaya kami saling bersatu padu dan saling ingat mengingati.. amin ya robbal a'lamin...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan