LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Isnin, 4 Julai 2011

cayang mak n ayah....


semoga mak dan ayah diberi kesihatan yang baik dan diRahmati ALLAH S.W.T... amin..
selamat ulang tahun kelahitan mak...
selamat ulang tahun kelahiran ayah...
maaf dan beribu keampunan jika ada yang terkurang dan tersalah selama ateh menjalankan tanggungjawap sebagai seorang anak..
alhamdulillah sebenarnya mak dan ayah tak tau pun majlis ni untuk mereka.. memang mereka tak tahu.. huhuhu.. mereka ingat aku buat untuk Papa Man.. gelak dulu.. hahahahahaaaa.. terkene mereka.. aku happy sangat.. kan aku da niat nak buat kek sendiri.. apo!!!! tak jadi.. sakit hati aku.. takpe usaha tangga kejayaan.. nak cuba.. nak cuba... nak cuba.... aku akan buat lagi kek tu.. takde hadiah yang aku berikan hanya doa yang aku panjatkan kepada ALLAH semoga mereka bahagia sehingga akhir usia mereka.. insyaallah.. terima kasih kepada tetamu yang sudi hadir.. insyaallah tahun hadapan kita makan-makan lagi.. :))

 kek last minit.. huhuhu

 alhamdulillah atas rezekiNya...

 cumel tak saya???!!!

mak tih la pulak!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan