LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Jumaat, 29 Julai 2011

aiiikkk kak!!!

tengah tunggu ayu kat kantin sek tadi.. ada kakak tu, anak dia sebaya ayu tapi lain kelas.. aku tegur la sebab dia lalu depan aku.. kang kata aku ni sombong bodoh pulak...

Aku :   kak, ada tuisyen ke arini??
kakak :  takde...
aku :  yo la tu takdo kang tiba-tiba ado..

aku gelak akak tu pun gelak..
tiba-tiba akak tu bertanya..


kakak :  ko ni da ado ko???
aku :  ( blurr sekejap!!!..)
kakak : akak tanya ko da ado ko yang punyo? ko JANDO kan???
aku :  dah ( dalam hati, aikkk akak ni pehal pulak )
          da ado kak.. raya ke 2 ni nak tunang.. insyallah
kakak :  ooooo.... alhamdulillah.. ( dia gelak lagi.. )
 
ada maksud yang tersirat diwajah ye... amboi kak!! pandai nak kenen-kenan kan orang nampak.. aku JANDA ke anak dara ke sama je.. sebab tu aku tak suka bercampur dengan orang .. ni la sebab ye.. kalau waktu makan tengahari tu aku sanggup berjimpit dengan pelajar cina daripada teman anak aku makan dengan pelajar melayu yang mak-mak mereka tu dok puk pek puk pek!!! fedappppp... menciiiii...

kakak : akak tayo yo... ( sambil berlalu pergi dengan senyuman sinis dibibirnya )
aku :  ( masih blurrrr sampai la aku menulis entry ni.. hahaha )

camne aku nak cakap lagi.. takde pun aku mengoda mana-mana lelaki di sekolah tu ( termasuk la bapak-bapak budak ) ada ke aku ni buat salah.. rasa ye aku takde buat apa pun.. pagi hantar kak long  terus ke kelas.. salam cium pastu terus hantar adik ke tadika.. da selesai masuk ofis.. tengahari  ambil adik kat tadika pastu bagi ayu makan tu pun aku dok kat group pelajar cina.. jarang dok kat group melayu.. bagi aku melayu, cina india ke sama je.. islamkan tak mengajar kita memandang rendah pada agama yang lain.. entah la.. aku jarang bercakap dengan mak mak pelajar. aku lebih berminat untuk terus berjumpa dengan cikgu.. cepat dan tepat.. sungguh sampai sekarang aku masih blurrrr... ayolahai kak!!!!... " ni buek den tak tido malam ni.."

tembakkan tanpa peluru!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan