LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Khamis, 7 Julai 2011

giliran aku pulak

aku memang tak tahan kalau selsema ni.. ha tu la dia.. minggu lepas bos aku, kak mala yang deman dan selsema.. pastu sue.. 'demam bongka', selsema dan batuk.. semalam laki kak mala datang dia pulak selsema.. hari aku da kene virus mereka.. pedih hidung ni.. sue asyik terperanjat je aku bersin tiba-tiba.. hahaha... Papa man da suruh pergi Klinik tapi aku tak mau.. mogok lagi dengan dia.. ngajuk... "biar laling cakit.. takde sape pun ambil peduli".. ayat orang mengajuk.. hahaha.. saje je bikin hati dia panas.. nak minta perhatian sebenarnya.. aku kan manja.. alolololo... ngada-ngada ye.. biasa la kalau tak berapa sihat mood pun tak sihat.. memang aku punya mood sentiasa tak sihat ke.. huhuhu...

sedar tak sedar arini da 5 Syaaban kan.. cepat masa berlalu... sempat ke aku melalui Ramadan tahun ni.. insyaallah semoga ALLAH mempermudahkan segala urusan kami.. kak long pun sakit tekak tu.. balik je dari sekolah semalam terus mengadu " mama.. suara kak long takde".. serak dan tenggelam timbul je volume suara dia.. ingat nak g klinik ambil ubat je petang ni.. kasihan anak aku.. mama pun tak sihat ni sayang.. berdenyut-denyut je kepala ni.. jangan la lama sakit ni.. ahad aku nak ziarah mak ngah kat Batu Pahat.. anak dia yang bongsu meninggal rabu hari tu.. semoga roh arwah ditempatkan disisi orang yang beriman.. amin..

 pic terbaru.. tembam ;p

 rindu kamu lorr... ::))

 suka main air..

seronok sangat mereka... (*__^)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan