LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Rabu, 27 Julai 2011

mak, ateh nak kawin!!!!!....


Bismillahirrohmanirrohim...
mak, ateh nak kawin!!!.. YA ALLAH gelojoh ye budak ni.. hahaha.. kalau mak dengar mau kene lidi aku.. tu la deh perasaan aku bila melihat orang naik pelamin... aritu kawan sekolah kawin alololooo... comel ye.. berseri-seri wajah pengantin ye.. mak, nak kawin!!!!.. huhuhu.. gatal u..

 ni la kawan sek aku dulu.. da jadi Puan Zakiah sekarang... alhamdulillah

 so sweet.. cemburu ana!!!

 ambil berkat 'seri pengantin' mana tau rezeki aku pulak lepas ni.. amin

 smile :)

 tak sah kalau tak posinggggg!!!!

sahabat aku.. masih 'Cik' lagi, Cik Suhaiza

seronok dan terharu melihat kawan-kawan selamat menjalani hidup berumahtangga.. aku pun teringin jugak tapi belum rezeki kan.. insyaallah semoga  ALLAH akan mempermudahkan segala urusan kami.. amin.. 


2 ulasan:

  1. hehhe..x pe ti ct lak. pas tu ila kot?? ehhe doa2kannya.

    BalasPadam
  2. hohoho... wah!!! terbaik ni.. alhamdulillah.. insyaallah yang penting DOA dan TAWAKAL.. :)

    BalasPadam