LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Jumaat, 8 Julai 2011

syhhhhhh...... jangan cakap dengan sapa-sapa ok..

huhuhu.. malu nak cakap.. minggu ni plan nak g umah mak ngah kan.. malam tadi Papa Man mesej kata tak jadi.. aku dah tergolek-golek dah ni.. gunung berapi nak meletus.. hihihi.. rupa-rupanya Papa Man nak ajak aku pergi dating kat Cheratig... wawawawawaaaaa... malu la i... huhuhu.. malu konon malam tadi terloncat-loncat atas katil kan... hahaha.. buruk je kalau anak nampak.. alolololo..."saja nak jalan-jalan dengan ct, kita pun da lama tak jumpa".. pakwe tu cakap... aku senyum kambing je.. alhamdulillah..

sambil jalan-jalan tu kami nak cari barang sikit.. untuk raya.. insyaallah.. aku dah tak nak ambil pusing lagi.. makin lama aku fifkir makin lama syaitan bermain dalam fikiran aku ni.. Niat aku adalah untuk beribadah kepadaNya... semoga ALLAH mempermudahkan urusan kami.. insyaallah.. perasaan tak yah cakap la.. kadang teruja kadang takut gila-gila.. tapi seronok la jugak cuma kadang-kadang perasaan lama tu datang dan pergi silih berganti.. membuatkan hati ni berbelah bagi.. susah untuk memilih jalan baru dalam hidup ni.. kalau perasaan lama tu tak hilang dari lubuk hati ni.. semoga langkah lepas ni semua kenangan itu akan pergi jauh dari hati kecil ku ni.. insyallah..

nanti la da dekat-dekat nanti aku bagitau ok.. malu la nak cakap sekarang.. ye la aku ni bukan anak dara.. aku ni JANDA.. nanti orang kata aku tak sedar diri pulak.. ayolahai... tapi niat nak buat yang terbaik untuk semua... insyaallah.. Terima Kasih kepada Papa Man kerna sudi menerima diri ini, menerima segala kebaikan dan segala kekurangan...  dan sudi memberikan sepenuh kasih sayang kepada anak-anak aku... sudi menabur bakti kepada kedua orang tuaku.. terima kasih abg... hanya ALLAH akan membalas segala jasa baik abang pada keluarga ct.. lagu ni aku tujukan khas untuk Papa Man.. semoga kita tabah melalui dugaan hidup ini.. terima kasih kepada semua kawan-kawan yang sentiasa bagi sokongan pada saya.. terima kasih semua...



Because You Loved Me - Celine Dion






Tiada ulasan:

Catat Ulasan