LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Sabtu, 24 September 2011

ada sesuatu yang tidak kena

aku kene siasat... tapi hati ni da bengkak sana sini...
sabar cik siti...
sabar...
memang nak kene dengan aku ni..
Ya ALLAH.. berikan aku kekuatan..
untuk melalui semua ini..
siasat dulu baru terjahhhhhh...
dah terjah, tibai 2 2 sekali...
baru cantikkk!!!!....
sabar.. sabar... buat 1 1 dulu...
jangan pandang aku lemah ok....
walau aku J aku pun ada perasan..
ada maruah..
ada impian..
ada harapan...
sabar.. sabar...








p/s : rindu ye aku dengan bau pantai.. banyak masalah duniawi yang perlu aku selesaikan.. pantai tunggu kedatangan aku ye... misss u....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan