LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Selasa, 6 September 2011

Majlis Pertunangan Part 1 (sebelum)






ni la keadaan ye bila tiada planing dari awal... saut je mana yang sempat.. nasib baik dulang hantaran ada kat rumah sue.. so cik sue sudi-sudi lah memberi Pn Siti ni meminjam.. hihihi.. rezeki aku ada kawan yang memahami.. dia lah kawan. dialah lawan.. dia jugak lah pengkritik terhebat hidup aku.. cayang ko sue.. mekasih.. :))


ni la cik sue kita.. teman sejati aku.. insyaallah dunia akhirat
cik sue ni belum berpunya tau.. aku da nak masuk musim ke 2 dia semusim pun belum lagi..
hohohohooo.. ada jodoh nanti aku la yang paling happy sekali..





ni ruang tamu aku.. untuk majlis pertunangan.. aku buat dengan ayah 3 hari sebelum raya.. siap tabir dan lelangit ye. kadang aku mengeluh jugak sebab semua kene ikot adat .. opppsss sory.. hihihi.. ikot je la kan mak ayah aku kan anak jati negeri sembilan..  " Biar mati anak jangan mati adat".. aku tak berani komen.. :)) jangan sampai menyusahkan udah la.. sebenarnya aku pun tak rancang majlis pertunangan ni.. mungkin da rezeki jalan je la.. jaga hati orang tua tu yang penting.. mungkin mereka bahagia dan insyaallah aku  jua akan bahagia..


bercerita tentang persiapan majlis memang aku buat tergesa-gesa.. malah baju dan mekap pun aku bantai sendiri je.. pada aku sebab aku ni 'J' jadi buat simple aja tak perlu buat macam anak dara..maluuuu... janji majlis berjalan dengan lancar dan selamat.. 


sentuhan tangan sendiri
ni aja yang aku mampu keluarkan..
hahaha




Tiada ulasan:

Catat Ulasan