LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Rabu, 28 September 2011

astagfirullah hal azim...

hari ni ari yang agak stres bagi aku..
tambahan minggu ni minggu yang sibuk di ofis..
itu nak buat ini nak siap..
aarrrggghhhh...
fon bunyi " ct, cek Top Point da hantar ke belum"..
Ya ALLAH... aku lupa nak hantar..
itu bos aku yang col..
astagfirullah hal azim.....
mampus aku..
" ct lupa.. jap lagi ct hantar".. tuttttttt....
terus letak fon...
apa la nak jadi ni..
haru biru kehidupan aku jap..
dengan kak long keluar dari sekolah lagi ( ada Kafa lagi )..
adik minta makan..
aku belum ke bank lagi..
YA ALLAH...
susah ye menguruskan keluarga kalau tiada 'ketua' ni..
dengan keje ofis lagi
sedih ye hati ni..
hanya ALLAH yang Maha Mengetahui... :((
alhamdulillah....






Tiada ulasan:

Catat Ulasan