LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Selasa, 13 September 2011

mak tak nak opret...

" peratus untuk sembuh tu ada 70% dari makan ubat hanya 40%.. macam mana mak cik nak opret tak??"...  mak menggelengkan kepalanya.. aku hanya diam saja.. tak berani nak paksa mak.. biarlah mak buat keputusan sendiri.. semalam aku hantar mak pergi check up kat IJN... aku dan anak-anak peneman setia mak setakat hari ini.. ( malas nak keje la tu.. hihihi )  ahad tu aku da gerak ke Sri Gombak lepak rumah mak su.. sebelum pegi ari sabtu petang mak sembelih ayam kampung 2 ekor.. so aku la yang memasak ye.. siap kuah kacang dan nasi impit ye sekali... sodap melambung aku asyik kene puji aja.. ko ada!!!!... huhuhu.. siap panggil family pak ngah datang umah mak su.. kebetulan pak tam pun datang apa lagi.. syoookkk mamam ramai-ramai...


sesekali berkumpul syokk gila...




berbalik cite mak tadi.. memang sejak dari dulu doc nasihatkan supaya buat pembedahan tapi mak tak nak.. da berapa kali doc pujuk buat pembedahan. mak tetap dengan keputusannya.. doc kata 3 injap mak da sempit.. kalau buat operet insyallah mak akan sihat tapi mak tak nak, makan ubat je la.. dan check up 9 atau 6 bulan sekali..  aku pun tak berani nak cakap apa-apa.. takut mak stres..  SEDIKIT INFO MENGENAI PENYAKIT JANTUNG TERSUMBAT.  Sekarang makan ubat ikot aturan dan ada la ubat tradisional.. ikhtiar tu yang penting.. ALLAH Maha Penyembuh.. insyaallah.. ALLAH permudahkan.. amin




Tiada ulasan:

Catat Ulasan