LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Jumaat, 23 September 2011

mood : merajuk

" kenapa ct tak pakai cincin "
da banyak kali Papa Man tanya aku.. akhirnya kami bertikam lidah semalam..
aku ni bukan ye jenis suka pakai barang kemas..
time aku nak pakai aku pakai...
time aku malas lantak la benda tu terabur dalam almari cumel aku tu...


mood : merajuk...
pasal cincin pun nak jadi masalah..
ke aku ni yang keras kepala..
nak dengar cakap sendiri je..
entah la..
sabar je la cik siti...



p/s :  nak off fon la..
        bye semua...
        biar dia marajuk plk.. hihihi





Saidina Ali pernah ditanya oleh seseorang. “Wahai Khalifah, bagaimana ingin aku bezakan ujian dan hukuman dalam kehidupan. Jawab Saidina Ali :-“Hukuman adalah bilamana kamu diuji Allah, kamu makin jauh dari Allah, manakala ujian Allah pula apabila kamu diuji kamu makin hampir dan rapat dengan Allah.




♥ LoVe HiM 


2 ulasan: