LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Isnin, 26 September 2011

ye ke cantik????

alololoooo... nakal ye tajuk entry ni kan.. hihihi.... sejak lepas bertunang ni, aku dengan Papa Man asyik bermasam muka bertikam lidah je.. jangan cakap salah atau terusik sikit mula la angin puting beliung aku ni datang.. kenapa ekk???  semalam aku sms dengan mak tam.. saja borak kosong dengan dia.. aku kan rapat dengan dia, mengadu la kenapa aku jadi macam ni.. mak tam kata " biasa lah tih, orang bertunang ni kan darah manis, aura da lain, CANTIKKK... kuatkan iman.. jangan ikotkan sangat hati tu.. kuatkan iman.. minta ALLAH mempermudahkan.. insyaallah".. mekasih mak tam.. terus aku tersendan sendu melalak.. sedih lorr..



duduk seketika.. aku renung kembali.. ya aku yang sebenarnya harus berubah.. tidak boleh bersifat keanak-anakan.. ni pintu gerbang aku yang ke 2... belajar dari kisah kediaman pertama aku dahulu.. banyak yang aku tangisi.. banyak yang aku sesali.. hanya kerna aku ni selalu mengikot kata hati.. tidak sabar dalam membuat keputusan... CANTIK ke LAWA ke JELITA ke.. itu bukan jaminan untuk bahagia dalam menuju bahtera yang kita bina... yang penting.. bertolak ansur, saling menerima kelemahan pasangan, bersedia dikritik dan yang paling penting solat berjemaah bersama suami, isteri dan anak-anak...  insyaallah ALLAH akan mempermudahkan... amin





p/s : aku suka dengar lagi ni..jom layan...








Tiada ulasan:

Catat Ulasan