LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Khamis, 8 September 2011

kete buat hal!!!!

:(( wawawawaaa.... cedih la kete manja aku tu rosak.. takde la rosak mana pun.. cuma bateri aja.. tapi lepas raya ni paham-paham la kan.. duit duit duit... semua duit.. cedih ye.. cayang.. mama takde duit ni.. da la isnan ni mama nak hantar wan pergi IJN.. agak-agak mood bos ok tak.. huhuhu... boleh masuk akaun dulu tak.. hihihi.. sakit otak aku...




nasib la pagi tadi Papa Man belum pergi keje lagi.. dia baru nak keluar rumah terus datang rumah aku dulu.. pastu col cik sue minta tolong ambil kak long dan adik hantar pergi sekolah.. lambat mana pun kene pergi sekolah jugak. anak-anak mama kan baik.. insyaallah.. nasib baik la teman yang aku perlukan duduk dekat dengan rumah mak.. kalau ada masalah tak la aku sorang-sorang melaluinya.. alhamdulillah.. terima kasih ye Papa Man dan Cik Sue.. aku sayang korang..  ni sayang masa susah dan senang tau.. hihihi..




sejak aku dapat kete ni, da 2 tahun belum buat hal lagi.. kecuali aku langgar 'sum' longkang dengan aku langgar babi hari tu.. cuma service minyak hitam dan minyak lain-lain ye. bab enjin kete ni masih tip top.. sekarang ni dia minta tukar bateri.. harap jangan la meragam lepas ni.. masak aku nanti.. semua ni kan rezeki ALLAH.. bersyukur alhamdulillah....







Tiada ulasan:

Catat Ulasan