LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Jumaat, 9 September 2011

mana gambar raya???

hihihi.. ada yang bertanya.. mana gambar raya cik siti sayang??? maaf la kawan-kawan.. tahun ni cik siti kita tak sempat nak bergambar raya.. sibuk gila di dapur.. pagi raya siapkan anak pastu cium sana sini.. bagi makan dan seterusnya dari pagi sampai petang anak-anak aku kat umah onyang eh.. batang hidung pun tak nampak... ye la apak-apak dan induk eh ramai kat sana.. hihihi... aku pun cuci tangan jap bab jaga anak.. serah kat mak tam aku..




kebetulan anak mak su aku tu baru praktikal.. dia sekang belajar jadi cameraman plk.. ni la gambar yang aku ambil dari apis..  ni pun gambar kat umah wan.. ( depan rumah aku je).. untuk tatapan rakan blog sekelian..



 adik aisyah dengan kak syikin dan apak azim



 yang tudung pink tu la mak tam puchong aku..  yang adik dan kak long panggil mama...
da rapat anak-anak aku dengan family  mak tam.. klu cuti sekolah mesti ajak ke puchong.



 rumah pusaka wan...



 saparuh dari family aku



p/s : sedih gak takde gambar sendiri.. apa nak buat layan je la gambar saudara mara ni.. raya jugak kan.. hihihi.. tunggu la raya tahun depan kalau ada rezeki.. insyaallah... 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan