LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Rabu, 16 Februari 2011

Kesana Lagi... :(

mmmm... Subhanallah.. sampai bila nak naik turun mahkamah ni.. tension ye.. arini 16/02/2010. Anda dikehendaki hadir ke Mahkamah Jempol kerana kes anda akan dibicarakan :(... Lotih akak, dik!!!... Kali ni dah masuk 7 kali aku kesana untuk kes Fasakh aku.. Entah bila nak selesai.. Aku buat semua ni pun kerna mak aku.. Kalau bukan kerna mak, aku malas nak layan benda-benda camni.. lantak la sampai bila pun aku tak kisah.. hati aku hancur takde sape yang tahu.. Alih-alih orang kata aku yang jahat sebab bila ex aku da susah aku tinggalkan dia.. " Wei!!! ko tak dok 1 umah dengan aku dan dia memang la senang ko bercakap.. Bodoh punya orang..".. Rahsia rumah tangga tak boleh dihebohkan berdosa besar ingat tu mak cik2, wan2, akak2 woi...

Aku serahkan pada allah untuk menentukan.. Dosa aku pun banyak, bukan jadi keja aku nak menghukum orang.. itu semua kerja ALLAH S.W.T.. Biarlah Dia yang mengadilinya nanti... Insyaallah..

Pagi ni settle kan kerja mana yang perlu dulu.. Aku da dapat perlepasan bos untuk uruskan kes aku so mungkin tengahari masuk ofis semula... Uruskan anak2 seperti hari-hari biasa :)... i likeee  ♥....Semoga langkah hari ini membawa sinar kebahagiaan untuk Aku, Kak Long, Adik Aisyah, Mak dan Papa Man...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan