LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Rabu, 9 Februari 2011

Setakat pagi ini....


♥.. Salam sayang buat semua... Pagi ni aku relaks sikit... huhuhu ( bos takde ada kerja undi.. alhamdulillah ) kuangkuangkuang... jahat aku ni kan.. masa bos takde ni masa utk aku bermalas-malasan... Bukan apa semalam aku kerja cam robot ko!!... bertimbun-timbun kertas atas meje ni dengan kerja luar lagi ( panas giler ).. sampai aku bawa balik umah untuk siap sebab tengahari ni kene hantar...  mmmm... da kerja kan so ikhlas kan la diri kita ni. Supaya gaji yang kita terima untuk bagi family makan tu 'berkat'... 

mmm.... malam tadi aku kehilangan 'sesuatu' lagi, bengang giler aku.. Tapi aku ubat la jiwa aku ni dengan berkata " Mungkin allah nak bagi yang lebih baik dan lebih banyak lagi "... Mungkin bukan rezeki aku jadi aku terima la.. tapi bila badan ni da baring atas katil dan peluk bantal mula la air mata aku ni mengalir cam air sungai.. ( sedih tuuu!! ) cam2 aku fikir. Perasaan aku tak usah cakap la.. aku nangis sampai la aku tertido... ( huhuhu... buruk kan perangai aku )

Lupakan cerita sedih tu.. mungkin arini dapat habuan lain pulak.. ahakkssss  ♥ Pagi tadi bangun pukul 5.30am.. Masak, buat sarapan, siap kan bekal ( utk anak ke sek dan utk bekal mkn tengahari ) mandi, kejutkan anak... Adik buat hal lagi menangis. Semalam pun menagis jugak.. ( aduss.. pening ibu dik..) Dah solat bagi minum  dan makan terus pegi hantar ke sekolah.. Alhamdulillah arini tak la kelan-kabut lagi.. kete pun tak bayak di jalan raya arini.. Semalam kak long lewat 5 minit.. Segala bapak lori berduyun-duyun kat jalan raya.. ( tension je :( ) Semua keluar mencari rezeki kan.. jangan merungut banyak sangat tak baik.. :)

Ok la sayang semua.. nak buat keje ni.. sambung keje malam tadi ada yang belum settle lg ( cume kan kemaskan lagi sikit.. huhuhu ) tp mata mau ZzZzZZzzzZZzzzZZZ.. camno????? kerja dl kan... :) Yap!!!! Good Girl ♥ 

" BaHaGiA tIdAk DiMiLiKi..
HaNya DiCiPta "

Tiada ulasan:

Catat Ulasan