LoOk Me.....

wElCoMe tO My LiFe.....
DaN iNi LaH kEhIdUpAn KaMi.......

aPa YaNg PaStI sEtIaP mAnUsIa AkAn MeRaSa KeBaHaGiAaN tAk KiRa DiDuNiA aTaU aKhIrAt.... KeRnA iTu JaNjI ALLAH S.W.T


Jumaat, 18 Februari 2011

Mood Down...:((

rasa nak pindah balik umah aku la.. Aku rindu umah aku tu.. Aku rindu ketenangan aku yang dulu bersama suami dan anak2.. mmmm Ya Allah Engkau tabahkan lah hati ku ini!!.... uwaaaaa... menitis air mata ni entah yang keberapa juta kali... Aku betul2 stres saat ni.. Aku nak pindah, nak balik kat rumah aku.. Betul ke tindakkan aku ni.. blurr seketika aku dengan mainan syaitan ni..



Aku dah janji dengan diri aku untuk jadi kuat.. Tapi aku sentiasa tewas dengan godakkan jiwa dan fikiran aku. Aku rindu saat aku bergelar isteri dulu.. Terlalu rindu.. Mampu kah aku menerima tanggungjawap itu kembali???... Jawapan yang aku terima " Aku belum bersedia lagi"... Aku tersungkur lagi Ya Allah.. Tersungkur menyembah bumi yang Engkau ciptakan.. Hati terbuai lagi dengan pujuk rayu si Syaitan... Diri lemah- longlai dek angan-angan yang panjang... mmmmm... sampai bilakah aku harus begini???

Persoalan demi persoalan yang aku putarkan. Namun jawapan tetap 1.. Sujud la kamu kepada Pencipta mu...
Ya Allah.. hinanya hambaMu ini.. Ya Allah rendahnya pemikiran hambaMu ini.... Kenapa aku jadi sampai begini sekali.. Bila jiwa kosong mula lah Syaitan menghasut untuk memesongkan akidah manusia... argghhhh!!!.. aku menjerit sendiri lagi... hanya itu yang aku mampu.. Nak diluah tidak tercakap, nak disimpan terlalu pahit rasanya :((...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan